16 kwietnia 2013

Tanio i dobrze - róż do policzków Paese - odcień 39 Malinowa Dama

Od producenta


Naturalne odcienie róży delikatnie podkreślają policzki, dodając im młodzieńczej świeżości. Jedwabista konsystencja produktu, odpowiednio sprasowana, pozwala nabrać za pomocą pędzla idealną dozę, bez zbędnego osypywania się. Róż miękko aplikuje się na twarzy i pozostaje na niej w takiej samej formie przez cały dzień. Producent zaproponował 10 odcieni. W zależności od koloru róże występują w wersji matowej (nr. 35 - 39) lub rozświetlającej (nr 40 - 44). 
(źródło: wizaz.pl)


Moja opinia 


Opakowanie nie jest szczególnie zachęcające - ot, zwykłe (a może nawet dość tandetne?) z przezroczystym wieczkiem, które na całe szczęście szczelnie się zamyka. Dzięki transparentności mamy łatwy widok na kolor kupowanego różu, co akurat jest dużym plusem. Nie wyczuwam szczególnego zapachu. Za jedną sztukę różu zapłacimy od 8 do 15 złotych, co nie jest dużym wydatkiem, bo jest mega wydajny (jak to kosmetyki w kamieniu mają w zwyczaju ;)).


Duży wybór kolorów gwarantuje, że na pewno znajdziemy coś dla siebie. Mój kolor (39 - Malinowa Dama) jest trochę zbyt ciemny dla mojej karnacji, jednak i do tego można się przyzwyczaić i dać sobie radę, bo po prostu wystarczy go nakładać mniej i z większą uwagą, by nie zrobił nieestetycznych plam. 
Gdy już uporamy się z aplikacją, zauważymy że róż się nie osypuje ani nie roluje. Nie zdarzyło się też, żeby pobrudził ubranie. Sprawia, że buzia wygląda zdrowo i naturalnie. Jest całkiem trwały, ale z pewnością nie przetrwa całego dnia. Mimo, że zawiera talk na pierwszym miejscu, nie zdarzyło się, by mnie zapchał lub spowodował uczulenie czy podrażnienie.
Oczywiście jak już znajdę swój kosmetyczny hit, to zaraz pod nogi lecą kłody, bo okazuje się że ten róż (poza allegro) nie jest już w sprzedaży. 


Róż sprawił, że mam ochotę na więcej Paese, na które wcześniej w ogóle nie zwracałam uwagi! Skusiłam się jednak na szybkie zapytanie google i okazuje się, że Paese aktualnie ma w swojej ofercie bardzo niewiele kosmetyków. Znalazłam jednak katalog łączony Paese - Alkemika. Czy Paese zmieniło nazwę? Czy to te same produkty co Alkemika? Wiecie coś na ten temat? Koniecznie dajcie znać!

5 komentarzy:

  1. Ja wole te brązujące, ale ten jet naprawde ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam jeden sklep, w którym są te kosmetyki, ale mam wrażenie, że kiedyś było ich więcej. Teraz kilka odcieni pudrów, jeszcze mniej róży.. zero typowej kolorówki. Może faktycznie się coś zmienia. Teraz żałuję, że nie skorzystałam z ich oferty jak byłam u chłopaka..
    Podoba mi się odcień Twojego egzemplarza, mam wrażenie, że byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam kiedyś konsultantką Paese i trochę żałuję,że to porzuciłam bo kosmetyki mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...