21 grudnia 2012

Moje zamówienie od Choisee.

Jest zamówienie od Choisee. Trochę długi czas realizacji, ale zdecydowanie jestem w stanie to zrozumieć, w końcu jest czas przedświąteczny. To co mi się nie podoba to daty ważności na papierowych torebkach, bo skąd mogę wiedzieć czy zawartość odpowiada temu opakowaniu? Zaznaczę jednak na wstępie, że wszystkie daty są w porządku, najkrótsze do połowy 2013 roku.

Tak się prezentuje moje zamówienie. Pięknie pachnące i ciekawie zapakowane.


Najpierw przybliżę to, co zamówiłam dla siebie. Scrub do twarzy cytryna, pomarańcza & bergamot. Zawartość pojemnościowo wydaje się w porządku, ale zawartość otrzymałam w dwóch małych, a nie jednym dużym opakowaniu. Na pewno nie powinno tak być, bo jest to niezgodne z opisem na stronie, ale ja w tym przypadku nie zamierzam narzekać, bo to nawet lepiej - jedno pudełeczko postawię w szafce w łazience, a drugie dorzucę do zapasów i tam będzie czekało na swoją kolej.


Olej do masażu i pielęgnacji ciała cytryna grapefruit & nasiona kopru. Fajnie, że produkt był zapakowany w dodatkową torebkę z zapięciem strunowym, co uniemożliwia zalanie reszty zamówienia w razie ewentualnego uszkodzenia. Jedyny błąd jaki zauważyłam to zła etykietka z tyłu buteleczki - zwróćcie uwagę na nazwę.  


A teraz przechodzimy do kosmetyków, które trafią pod choinkę. 
Krem pod oczy 40+ jaśmin. Wybrałam go na prezent dla mamy, dlatego postanowiłam go otworzyć, bo nie chciałam (tak jak jedna z blogerek) niemiło naciąć się na wpół puste opakowanie. Na szczęście wszystko w porządku, pojemniczek wypełniony po brzegi.


Mydło z masłem Shea cynamon, pitchouli, pomarańcza. W tym przypadku póki co nie mam wiele do powiedzenia, poza tym że pachnie nieziemsko i baaardzo intensywnie.


 Ostatni kosmetyk, czyli żel pod prysznic czekolada & miód. On niestety najbardziej mnie rozczarował, bo jego część wylała się w transporcie...


A jak wasze zamówienia? Zadowolone czy nie? Ja firmy nie skreślam - fakt, było niezłe zamieszanie, ale by wydać ostateczny werdykt, chcę przetestować kosmetyki.

3 komentarze:

  1. dobrze, że z datami wszystko okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te kosmetyki prezentują się bardzo zachęcająco. Ciekawe, jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o różnych nie jasnościach :/
    zapraszam,
    www.imcarlaa.blogspot.com
    obserwacja za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...