25 września 2012

Synergen krem tonujący


OPIS PRODUCENTA

Synergen Tonujący krem antybakteryjny

Tonujący krem odpowiednio nawilża skórę oraz tuszuje jej niedoskonałości nie zamykając porów. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości. Skóra staje się delikatna w dotyku, zapobiega stanom zapalnym skóry.

Sposób użycia: codziennie rano po oczyszczeniu skóry nałożyć delikatnie na skórę twarzy, szyi i dekoltu.

Cena: 5-10 zł
Pojemność: 40 ml
Dostępność: tylko Rossmann



CZYM JEST KREM TONUJĄCY?


Zacznę od krótkiej odpowiedzi na to pytanie, gdyż wiele osób ocenia ten kosmetyk jako zwykły fluid. Krem tonujący jest natomiast lżejszy od pokładu, gdyż jest zmieszany z kremem. Jego krycie nie będzie tak silne, a zapewni raczej naturalny wygląd. Nakłada się go nie jak podkład, a jak krem. Powinien wygładzić skórę i ujednolicić jej koloryt oraz być łagodniejszy niż podkład.

SKŁAD




MOJA OPINIA


Krem jest wydajny (zwłaszcza biorąc pod uwagę niską cenę), ale jak to z tubkami bywa - najczęściej z opakowania wydobywa się dużo więcej kosmetyku, niż byśmy tego chcieli. Nie zauważyłam działania antybakteryjnego, ale produkt także nie zapycha. Niełatwo jest go rozprowadzić, bo szybko zasycha, a w dodatku może zostawiać plamy, ale jak już się uda otrzymujemy naturalny efekt krycia, nie pozostawia tłustej warstwy. Ogromną wadą jest to, że się roluje.
W moim przypadku ten krem najlepiej spisuje się w parze z sypkim pudrem. To połączenie daje efekt zmatowienia, zdrowej cery i naturalnego efektu krycia. Nie spisuje się jednak przy wysokich temperaturach, które powodują jego spływanie z twarzy.
Tak naprawdę sama nie wiem co myśleć o tym kremie tonującym, bo tyle ma zalet ile wad. Szalę goryczy może jednak przechylić na swoją stronę skład, którego z pewnością nie można nazwać imponującym.




13 komentarzy:

  1. nie kupiłabym go, nigdy nie byłam przekonana co do kremów tonujących

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś w ogóle mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kosmetyków, które spływają z twarzy.. już wolę dać pare groszy więcej i mieć coś porządnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam w swojej kosmetyczce takiego kremu. Muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w koszyku z kosmetykami już drugą tubkę, kiedyś byłam nim zachwycona. kiedyś = zanim poznałam prawdziwe podkłady :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy się nie przyglądałam tym kosmetykom z bliska, ostatnio kupiłam peeling który mnie zachwyca i muszę się przyjrzeć reszcie, ale ten krem raczej mnie nie skusi

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten podkład. I racja, szybko schnie i roluje się ;/ za to go nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie sprawdza się w upałach, bo kremy tonujące raczej stosuję w lecie, ze względu na lżejszą formułę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tego produktu, ale raczej pow wielu testach zawsze wracam do podkładów czasami lżejszych, czasami mocniejszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam go kiedyś ale był okropny i nawet nie zużyłam do końca

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko co sie roluje u mnie na minus :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i jest super,nie roluje sie i naturalnie wygląda na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubiłam go przez pierwsze dni. Potem zaczął się okropnie rolować i utleniać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...